یاست حریم خصوصی

خوش آمدید به آبالوکده، ما از حفظ حریم خصوصی کاربران و بازدیدکنندگان ما بسیار اهمیت می‌دهیم. این سیاست حریم خصوصی شرایطی را که مربوط به جمع‌آوری، استفاده و افشاء اطلاعات شخصی کاربران می‌باشد، توضیح می‌دهد. با استفاده از این وب‌سایت، شما به این شرایط و مقررات موافقت می‌کنید.

اطلاعات جمع‌آوری شده

هنگامی که شما از وب‌سایت ما بازدید می‌کنید، ممکن است اطلاعاتی همچون آدرس آی‌پی، نوع مرورگر، زبان مرورگر، صفحات مشاهده شده، تاریخ و زمان دسترسی، و سایر آمار و اطلاعات جمع‌آوری شود. این اطلاعات به منظور بهبود خدمات و تجربه کاربری شما استفاده می‌شود و هرگونه اطلاعات شخصی برای اهداف تجاری به شخص ثالث ارسال نمی‌شود.

استفاده از اطلاعات

ما از اطلاعات جمع‌آوری شده به منظور بهبود خدمات و محتوای وب‌سایت، تحلیل ترافیک، و پاسخ به درخواست‌های شما استفاده می‌کنیم. هیچگونه اطلاعات شخصی مانند نام یا ایمیل به صورت خودکار از سوی ما جمع‌آوری نمی‌شود مگر اینکه به صورت آزادانه وارد شود.

اطلاعات مربوط به کوکی‌ها

کوکی‌ها فایل‌های کوچکی هستند که توسط وب‌سایت در حافظه مرورگر شما ذخیره می‌شوند تا بتوانند اطلاعاتی مانند ترجیحات شما را ذخیره و یا شناسایی کنند. ما از کوکی‌ها برای بهبود تجربه کاربری، ذخیره ترجیحات شما، و تحلیل میزان ترافیک استفاده می‌کنیم. با استفاده از وب‌سایت ما، شما به استفاده از کوکی‌ها موافقت می‌کنید.

اطلاعات شخصی

ما از اطلاعات شخصی کاربران برای هرگونه اهداف تجاری یا ارتباطات با شخص ثالث استفاده نمی‌کنیم. اطلاعات شخصی شما برای هیچ مواردی بدون موافقت شما افشا نمی‌شود.

تغییرات در سیاست حریم خصوصی

ممکن است این سیاست حریم خصوصی در آینده تغییر کند و تغییراتی که ایجاد می‌شود، در این صفحه منتشر خواهد شد. با استمرار در استفاده از وب‌سایت ما، شما به این تغییرات موافقت می‌کنید.

تماس با ما

اگر سوالاتی درباره این سیاست حریم خصوصی یا روابط اینترنتی ما دارید، لطفاً با ما تماس بگیرید.

به‌روزرسانی‌ها

این سیاست حریم خصوصی به آخرین بار در تاریخ به‌روزرسانی کنونی اعمال شده است.

تاریخ به‌روزرسانی: [1402/12/29]